Motocykl bardzo zadbany, jezdzony turystycznie we dwoje.
Motocykl jest po slizgu na prawa strone. Zaliczylem glebe przy 30 km/h na mokrym, wiec tylko owiewki sie przytarly i troche polamaly, jak widac na zalaczonych zdjeciach. zadne, absolutnie zadne elementy techniczne motocykla nie ucierpialy, takze rama ani silnik nie miala zadnego kontaktu z asfaltem. Motocykl jeĽdzi bardzo dobrze, silnik w bardzo dobrym stanie, oleju nie bierze w ogole. Pali zawsze bez problemu.
Przytarta z boku felga przedniego kola (widoczna na zdjeciu).
Motocykl prosty, rama nie nosi zadnych sladow wypadkowej przeszlosci. Na zyczenie moge zdjac owiewki - nie mam nic do ukrycia.
W motocyklu opony prawie nowki Dunlop (maja jeszcze gumowe wypustki po bokach; DOT - przejechane ok. 10 tys. km.
Oprocz mankamentow wizualnych, stan techniczny bardzo dobry.
W serwisie zmierzono kompresje sprezania (na zimnym silniku 12 kg/cm2) - nie ma roznic w cisnieniach pomiedzy cylindrami.
Wyregulowane zawory - zadna z plytek nie wymagala wymiany.
Wyczyszczone i zsynchronizowane gaĽniki.
W VFR wymienione zostaly nastepujace elementy eksploatacyjne (maja przejechane ok. km) - na wszystko rachunki:
- swiece NGK (nastepna wymiana za 12 tys. km)
- klocki hamulcowe przod (maja przejechane ok. 3 tys. km)
- pompa paliwa
- nowy akumulator (zalozony na wiosne r.)
Motocykl niezawodny, doinwestowany.
Naped jeszcze na sezon spokojnie wystarczy, byl czyszczony nafta swietlna i regularnie smarowany.
Motocykl od motocyklisty.
Badanie techniczne do: 16.V. r.
OC wazne do: 14.V. r.
CENA: zl.